Monday, March 12, 2012

Peyote rope, spiral tube - Snur rasucit

Continuare la Postul precedent,
Cu patru ani in urma , ma-am ocupat mai de aproape de acest tip de tipar si am gasit citeva modele interesantepe care le prezint in urmatoarele fotografii.
Nu am folosit in multe desene acest model si cred ca doar am "zgiriat suprafata".... Sint foarte multe desene ce pot fi facute daca variem: culorile, dimensiunile  firelor si margelelor si mai inportant numarul firelor.
Idea este ca nu numai sa executam corect desenul conteaza ci si folosirea corecta a proprietatilor produsului obtinut; Astfel flexibilitatea, acuratetea curburii rezultate din portiunea de tub folosit, inchiderea corecta  sint elemente cheie pe care trebuie sa le studiem inainte de a incepe un desen-compozitie.
Personal, in tehnica mea cu noduri - fie in mesh- fileu sau RAW -urzeala de tesut am gasit putin mai greu de adaptat si am ramas la primele desene- simple de repetitie a unui step- pas de lucru.
Mai mult am folosit -step-pas- la margele tubulare drepte si curbe si alte elemente mici; Lungimea excesiva, a firelor, necesare unei lucrari face, ca acest desen sa fie folosit mai putin. Amintesc ca in acst model-pattern nu putem inadi - adauga lungime firelor  fara ca sa fie vazut!
Sase fire 4+2;  bile de argint 4, 6 mm
detaliu
Sase fire 4+2 ;bile de argint 4; 6mm

Aceste  fotografii reprezinta coliere de tip choker; modelele derivate din schimbarea firelor- dimensiuni si culori si numarul lor: patru fire si sase fac ca rezultatul sa fie diferit. Inchizatorile sint proprietatea- Madlook , desenate special pentru acest proiect-concept. Inchiderea se face cu inchizatori de argint , simple folosind noduri speciale. Datorita firelor - de tip satin acrylic lucrarile sint deosebit de resistente si flexibile.In postari viitoare am sa prezint citeva modele interesante de margele executate in aceasta tehnica.  

detaliu
Sase fire 4+2 ; bile de argint 4-6mm

Bratara 2 + 2 fir

detaliu
Bratari-variatii culori - 5 fire, argint

Jumatate tub - cu 5 fire

Bratara 4+1 fire

Bratara 1/2 tub 5 fire , argint

No comments:

Post a Comment