Tuesday, March 6, 2012

Fileul si tehnica cu noduri

Dezvoltarea tehnicii prin noduri a inceput in anul 2000 si s-a dezvoltat si inbunatatit pina astazi.
La baza am avut ca tehnica initiala - FILEUL. Am cautat singura sa dezvolt  aceasta idee prin incercari practice care au condus la o intreaga modalitate noua de a lucra. Rezultatul este asemanator multor alte tehnici , ex. peyote, dar modalitatea de executie difera. De formatie , desenator de bijuterie fina, am imaginat acest nou concept ca o alternativa a acestora, dar cu mai multa flexibilitate si usurinta de executie.
Nodurile folosite , in mare cunoscute, difera prin felul de executie practica si altele descoperite de mine in procesul de lucru. Am vrut sa creez piese de ornament  flexibile, versatile si cu o variata modalitate de folosire.
Versatilitate ...functionala...
La inceput lucrul a fost flat si s-a bazat in mare pe fileul clasic si am insistat in modalitatile de folosire a piesei.
Evolutia lucrului...
Prezint mai jos citeva fotografii care sugereaza tehnica de lucru in progres, si posibilitatile de folosire.



Diferite lucrari pe acelas concept


Bine inteles ca pina am ajuns la aceasta performanta....au fost multe cautari, rataciri si studiu.....

No comments:

Post a Comment