Sunday, March 4, 2012

Arta populara - estetica si filozofia ei


Ginduri de seara....
Fiecare are o sursa de inspiratie!
Eu sint o eterna admiratoare si indragostita de arta populara!
Trebuie sa salvam artizanatul de agresiunea kitsch-lui!
Vina cred ca o avem si noi - artizani-mestesugari - care nu am stiut sa ne aparam, am slabit criteriile traditionale, tolerind diluarea conceptului de autenticitate si identitate - am ingaduit patrunderea elementelor si motivelor straine...
Scopul si misiunea fiecarui artizan-mestesugar este de a reda - prin intoarcerea la izvoarul nostru traditional  - demnitate estetica artizanatului!

Am sa incerc sa redau opiniile personale in ceea ce priveste tehnica mea - nodurile ornamentale - si arta populara in genere.

 In tehnica nodurilor ornamentale , materialele si ustensilele folosite sint minime!
Idea de baza a fost sa creez o multitudine de forme  folosind minimum de materiale. Asa cum in creatia populara se folosea pinza si firele  - eu folosesc firele care tin rol de pinza si margelele cu rolul de fir.
Paleta de culori pt fire si margele
Tot ce am nevoie  pt executia pieselor mele.


No comments:

Post a Comment