Friday, March 2, 2012

Introducere in tehnica nodurilor

Imi cer scuze ca nu m-am ocupat de blog ....de o vreme ma pasiona o alta combinatie si...m-am ratacit!
Intre timp,pt ca nu ma prea descurc cu ...comunicarea si noutatile electronice si virtuale....am apelat la copii mei ; Cu mare drag, mi-au explicat- de fapt - de mai multe ori...ca ei saracii tot isi bat capulll... Ce sa fac; pricep mai greu... dar merg inainte ...cu progrese mici....
Trebuie sa va spun de pasiunea mea: Nodurile!
De aproape 10 ani ma tot ocup cu studiul lor; am invatat sa inod pe fir subtire noduri deja cunoscute si am descoperit in procesul de cautare si altele noi!
Si cum era normal, o ideie a adus alta ideie si astazi am ajuns la un palmares destul de bogat si cu o tehnica pe care am dezvoltat-o singura; am facut reguli de lucru , o legenda a lor cu nume, symbol si culori ca sa pot sa ma descurc si sa creez un sistem de lucru care sa se modeleze dupa dorintele mele; sa pot invata si pe alcineva.
Din tinerete m-a facinat lucrul de mina.  Bogatia si mestesugurile populare romanesti au fost cele care au calauzit de-alungul anilor munca mea.
De formatie desenator si apreciator de biljuterii am fost f norocoasa sa profesez ceea ce mia placut cel mai mult adica sa CREEZ  bijuterii. Si am facut asta pentru mai mult de 20 de ani. Am creat bijuterii conventionale : din aur si pietre pretioase. Am lucreat paralel si free-lance si in cadrul fabricilor de facut bijuteri.. Din nou, am fost f norocoasa sa capat experienta in toate aspectele de fabricatie si creatie in locuri inportante si prestigioase.
Acestea sint primele studii de forma si culoare
Am lucrat cu modelisti de renume si desenele mele au fost apreciate.
Dorinta mea a fost sa creez bijuterii pe care sa le fac in intregime eu , nu numai pe hirtie, si sa fie facute altfel decit cele adevarate  dar sa arate bine.
 Si asta a devenit o obsesie. A devenit o adictie de ...creatie.... de imaginatie ...o provocare continua.
A trebuit sa studiez efectul- cauza ca sa pot perfectiona aceasta noua metoda de a inoda - ornamental si functional.
Promit sa va introduc incet, in lumea nodurilor !

Studiu de dimensiune si culoare

No comments:

Post a Comment